12.4.2021 | Tiedote

Valvonta sähköistyy

Olemme avanneet uuden asiointipalvelun kaikille valvontalautakunnan kanssa asioiville tahoille. Uusi asiointipalvelu on moderni ja helppokäyttöinen ajasta sekä paikasta riippumaton palvelu, jossa voit asioida jatkossa myös valvontalautakunnan kanssa tietoturvallisesti ja sujuvasti.

Valvontalautakunnan uudessa asiointipalvelussa kuka tahansa voi laittaa oikeudellista avustajaa koskevan kantelun vireille verkossa, ja seurata sen jälkeen asiansa etenemistä itselleen sopivimpana ajankohtana. Uudistus sujuvoittaa esimerkiksi kantelun tekemistä, mikä on ennen vaatinut runsaasti manuaalityötä.

Valvonnan verkkoasiointi vaatii vahvan tunnistautumisen mobiilivarmenteen tai pankkitunnuksen avulla. Pääset kirjautumaan asiointipalveluun sivustomme oikeasta yläkulmasta tai osoitteessa asiointi.valvontalautakunta.fi.

Tutustumisen arvoinen kokonaisuus on myös uusi valvontaratkaisujen hakemisto valvontaratkaisut.fi, jonka suodatusominaisuuksia on parannettu, ja näin ollen haettu valvontaratkaisu löytyy palvelusta aiempaa nopeammin ja täsmällisemmin. Seurantaan kannattaa laittaa myös nettisivuille koostetut ratkaisutiedotteet, jossa linjaavasta ratkaisukäytännöstä on koostettu yleistajuisia tiivistyksiä.

Muistathan seurata myös uusia somekanaviamme Twitterissä ja LinkedInissä – pysyt jatkuvasti ajan tasalla ajankohtaisista valvonnan uutisista!

Lisätiedot: 
Pääsihteeri Niko Jakobsson, p. 050 341 4593, niko.jakobsson@asianajajaliitto.fi,
Valvontayksikön päällikkö Britta Andersin, p. 040 147 1223, britta.andersin@valvontalautakunta.fi